Kantoororganisatie
De uitstraling van uw kantoorruimte is het visitekaartje voor medewerkers, klanten en bezoekers. Ik help bedrijven met het organiseren van werkplekken en kantoorruimtes, zodat uw kantoor een georganiseerde en prettige werkomgeving wordt.
Mijn werkwijze
1. Leegmaken van de omgeving
- Ik begin met het leegmaken van de aangewezen ruimte om een volledig overzicht van de ruimte en items te krijgen.
2. De ruimte schoonmaken
- Een grondige reiniging zorgt voor een frisse start om te organiseren.
3. Sorteren
- Ik sorteer alle items, we identificeren wat u wilt houden en wat u eventueel niet meer nodig hebt.
4. Herorganiseren
- Ik plaats items strategisch op basis van hun gebruik en toegankelijkheid, zodat alles een aangewezen plek heeft.
5. Alles terugplaatsen
- Met doordachte organisatie plaats ik items terug op de optimale plek, waardoor een harmonieuze en functionele werkruimte ontstaat.
Voordelen van een georganiseerd kantoor
Meer tijd
Met een georganiseerd kantoor kunt u zich beter focussen op zaken die meer omzet opleveren.
Meer productiviteit
Een georganiseerde werkruimte draagt bij aan de productiviteit van uw medewerkers.
Representativiteit
Uw bedrijf ziet er omgeruimd en overzichtelijk uit. Dit draagt bij aan uw merkidentiteit en het werkplezier op de werkvloer.
Wist je dat?
Effectieve organisatie verbetert financieel beheer, waardoor je uitgaven efficiënter kunt bijhouden.
Time Management
Het gebruik van effectieve organisatietools kan je time management met 38% verbeteren.
Betere functionaliteit
80% van de rommel in je kantoor kan worden georganiseerd om de functionaliteit van je ruimte te verbeteren.
Kosteneffectiviteit
Wanorde en rommel kunnen bedrijven gemiddeld 10-15% van hun inkomen kosten.
Wat Klanten Over Mijn Werk Zeggen
Agata F.
Anne G.
Matt S.
Veelgestelde Vragen
Hoe werkt Simply Sorted?
Nadat je contact met me opneemt, bespreken we tijdens een gratis consult het kantoororganisatie project. Tijdens het consult bespreken we je wensen, behoeften en help ik je te bepalen welke organisatiemethoden het beste zijn voor de besproken ruimte(s).
Hoe betrokken moet ik zijn tijdens het proces?
Je kunt zo betrokken zijn als je zelf wilt. De meeste hulp die ik nodig heb, is tijdens het sorteer- en opruimproces. Zodra dat proces is afgerond, kan ik het werk doen met weinig tot geen betrokkenheid van jou, tenzij je ervoor kiest om bij het hele proces betrokken te zijn.
Doe je de boodschappen voor organisatorische producten of moet ik dit zelf doen?
Ik kan de boodschappen voor je doen als je dat wilt. De meeste klanten hebben meestal geen tijd en weten niet precies wat ze moeten kopen. Ik reken mijn normale uurtarief voor het winkelen en ik breng geen extra kosten in rekening voor de producten. Als je besluit zelf boodschappen te doen, kan ik een lijst voor je maken en je vertellen waar je de items kunt kopen die nodig zijn om je project af te ronden.
Hoe kan ik je helpen?
Bel me direct, of laat een bericht achter via het contactformulier en ik neem uiterlijk de volgende werkdag contact met je op. De voorkeurstaal voor gedetailleerde gesprekken en projecten is Engels.